Du kan nu betala via Klarna, Swish och Bank överföring, läs mer här!
Ringvägen 89 B
Info@ringensbilskola.se
Måndag - Torsdag 10:00-17:00 (körtider 06:45-17:50)

Om Ringensbilskola

Välkommen till Ringens Bilskola!

Vårt mål är att bli bäst

Vi brinner för att hela tiden förbättra oss. Som en av de större bilskolorna i Stockholm har vi resurser att satsa på att utveckla körkortsutbildningen. För oss är målet tydligt: Vi vill bli Sveriges bästa trafikskola!

Lärarna – viktigast av allt

Våra lärare vidareutbildas inom ämnen som modern pedagogik och trafikpsykologi för att ytterliggare vässa sin skicklighet som trafiklärare. Vi är mycket nogranna vid rekrytering. Vi intervjuar och utvärderar många trafiklärare innan vi anställer en person. Det krävs mycket för att få bli en “Ringens-lärare”!

Körsimulator – ett effektivt komplement

Vi använder en ny och avancerad körsimulator som en integrerad del av körkortsutbildningen – kostnadseffektivt, säkert och klimatsmart!

Skräddarsydd utbildning

Vi anpassar utbildningen individuellt efter varje kund. I din personliga utbildningsplan kan du se hur du steg för steg närmar dig målet – körkortet.

Du ska trivas

En viktig förutsättning för att din körkortsutbildning ska bli så effektiv och prisvärd som möjligt är att du trivs med din utbildning och din lärare. Därför har du som kund korta avstämningar med Teresa som är chef för trafikskolan i Stockholm.

Så här tycker våra kunder

Klicka här för att kolla vad våra kunder tycker om oss! De kommer från hela Stockholm; Söderort, Norrort, Västerort, Bromma, Lidingö, Slussen, Kungsholmen, Vasastan, Globen, Salsjöbaden mm.

Kontakta oss för mer information, du hittar vår körskola på Södermalm i Stockholm. Välkommen!

Snabbt, efferktivt och tryggt
körsimulator som en integrerad del av körkortsutbildningen
Vi anpassar utbildningen individuellt till dig som kund baserat på dina tidigare erfarenhet.
Vi förljer upp våra instruktörers prestationer noggrant för att kunna ge dig den bästa utbildningen.
Kom igång idag

Klicka här för att boka en prova-på-lektion online för endast 400 kr!

BOKA NU